Söndag

Så var det söndag igen, för en gång skull ska jag säga att det är skönt för att ju fortfare helgen tar slut desto fortare blir det ny helg och då är det påsklov..
FAAAAAAN VAD SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT

och issa ska skaffa moppe, och ta "körkort" och pierca sej i tungan och fylla år.
Massa saker ska hon hinna med, jag kommer bli överansträngd igen. det har äntligen gått över. Jag är nämnligen mycket bra på att vila så nu skakar jag inte längre. Det tog baaaaara en vecka att bli av med det.

Om 9 dagar fyller jag år shit vad fort tiden går

image32
Jag var tvungen att ha med den här bilden, det är en av mina favoritbilder ändå börjar jag nästan gråta när jag tittar på den, jag tycker så jävla synd om den där lilla grisen som står där och väntar på att ett uttag ska komma ut asså lixom det händer ju inte den där grisen kan stå där och vänta hur länge som helst,
värsta sorgligt ju *snyft*
men den är rolig ändå =P

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0