P R O B L E M

Dumma mej
jag trodde nästan att jag en vacker dag skulle lixom inte ha några problem alls.
DUMMA DUMMA DUMMA DUMMA DUMMA MEJ
Om något problem börjar lösa sej kan man ge sej fan på att ett nytt dyker upp.

Idag slog jag i tån, det gjorde ont!

och då kan man ju undra vad fan det är för typ av problem
DET ÄR ETT JÄTTEPROBLEM!!

hur fan ska jag kunna träna kickboxning med blandgruppen på torsdag om det här inte blir läkt?
hur fan ska jag kunna gå till brasan och fira valborg imorrn om jag inte kan gå?
och hur fan ska jag kunna praoa på en resturang med service om jag inte kan gå och om det här inte är läkt?

aaaaaah jag blir galen!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Ligans talesman

wow

snacka om världsproblem????

stackars stackars

:-(

2010-02-19 @ 11:16:09
URL: http://ligans.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0