och blodet slutade att spruta

Shit vad problem jag fick med den där jävla piercingen p.g.a. en spark.
Men nu har det börjat läka och längst ner på inlägget finns det två inte allt för otrevliga bilder på ett hål som faktiskt börjar se bra ut.
Med på bilderna finns även den där tråden som jag snackade om. I mitt förra inlägg var "tråden" mer bildligt talat men nu är det bokstavligt talat. Bilderna är inzoomade men IRL är det verkligen en tråd det handlar om.

tråden ledde till att jag insåg att det var bättre att ta ut piercingen och låta det läka. Tänkt sagt och gjort, nu är det borta och efter en natt ser det redan bättre ut =)

image58image59

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0