Issa tänker efter och ämnet är: smeknamn

image61


Jag har kallats modig, töntig, cool och feg.
Jag har kallats mogen, snabbtänkt, söt och seg.
Jag har kallats ängel, djävel, smart och dum.
Jag har kallats lugn, vild, cp och flum.
Jag har kallats fiende, vän, rolig och tråkig.
Jag har kallats konflikträdd, positiv, negativ och bråkig.
Jag har kallats underbar, snäll, självisk och omtänksam.
Och visst är det sant, att kärt barn har många namn?

och jag har typ... en jävla massa smeknamn:
Issa, Bellan, Bellabingbong, Lillskräp, Bellis, "Fjorits", Prille, Prinsen, "Bitch", Konstapel bella, Smulan, Itten, Pitten,   Pamela Anderson,
mm. mm. och många fler
rätt många med andra ord dom flesta rätt töntiga och så brukar det ju vara med smeknamn.


Men egentligen "smeknamn" är inte det ett rätt konstigt ord?
SMEKNAMN
det låter ju nästan perverst...
okej man tänker bara det man vill tänka, så är det =P

Det var dagens analysering och fundering, som sagt idag med ämnet smeknamn

Puss och kram


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0