Issa hatar dej puss puss

FY FAN VAD LACK JAG BLEV !!!!!!!!!!

jag hatar våran skola och jag hatar alla jävla players som går i den.

OM DU NÅGON GÅNG BESTÄMMER DEJ FÖR ATT BYTA SKOLA, BYT FÖR I HELVETE INTE TILL VÄLLINGBYSKOLAN!!!

om man gör det har man begått ett stooooooooooooort misstag.
Idag hittade jag en lapp där det stod

Issa hatar dej
puss puss
Hampus opch Daniel

den lappen går att tolka på två sätt

1) det kan vara ett medelande till någon att issa hatar den personen

2) det kan vara riktat mot mej, men i riktig svenska skulle det i så fall vara ett   ,  efter Issa.
lite gramatiskt fel bara för det är så här jag tolkar lappen och det är nog rätt tolkat av mej också.

Några timmar efter det hittade jag 7 lappar till där det stod exakt samma sak fast utan namn och med samma handstil (Issa stod kvar)

När jag hittade första lappen gick jag fram till Daniel när han kom till skåpen och bokstavligt talat skällde ut honom.

- Det var Hampus som skrev lappen, sa han och tittade ner i golvet.

stackare guuuud vad ångerfull han såg ut sötnos.

JÄÄÄÄÄÄVLA TÖNT SOM INTE KAN SÄGA NEJ UTAN SOM GÅR MED PÅ SÅN HÄR SKIT HUR KAN DU?!

han vågar ha bra betyg i en skola där det är töntigt men han kan fan inte säga nej till att såra någon,

JÄVLA IDIOT

Daniel fick ett snack med min mentor men Hampus var på teknikåttan men han får väl sitt imorrn.



FAAN VAD JAG HATAR DOM, JAG HATAR DOM..
 (kanske inte daniel för jag vet att han är rätt oskyldig, han skulle aldrig ha kommit på det här och det var inte hans handstil, han är personen som dras med men han kommer aldrig på idéen själv)

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0