Färgade linser

Jag har alltid velat ha bruna ögon, men hur mycket jag än önskar sitter den gröna färgen kvar.

Alla säger att jag har så fina ögon och bla bla bla. Enligen mej är dom för ljusa och otroligt fula.
Förlåt till alla med gröna ögon
men jag tycker att det är skitfult rent ut sagt.

Eller det beror i och för sej på vilken typ av grön.
Sån grön som jag har ser för jävligt ut, ljusgrön och blir typ gul i solen.
Skulle det vara snyggt?
knappast
men mörkgröna ögon ser i alla fall normalt ut.
Så det jag borde säga är förlåt till alla med ljusgröna ögon.

Men så fick jag en idé. vad sägs om färgade linser! Okej det är kanske skitjobbit men man kan ju få prova bara en gång så att önskan får uppfyllas lite i alla fall och sen kanske jag tycker att det är okej med ljusgröna ögon.

image35image36


Det är färgerna jag kollar på, jag kunde inte motstå den blåa så jag ska testa den också. Jag lägger in bilder på hur det såg ut såfort allt är fixat och klart. Det kan dröja rätt länge men jag fixar bilder såfort det är klart

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0